نوشته شده توسط : متین و . . .

حسين حبيبي خليفه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: تا كنون 20 درصد از فيلمبرداري «پيتزا مخلوط» انجام شده است و گروه توليد حدود 15 جلسه در لوكيشن خيابان شريعتي تصويربرداري خواهند داشت و سپس به لوكيشن ولنجك مي‌روند.
 

ادامه ی مطلب یادت نره. . .



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .

 


جدیدترین عکس های خانم لیلا اوتادی  برای دیدن تصاویر در سایز اصلی روی عکس کلیک نمایید

  

         

 



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .

 

تجربه و تحصيل

قطعا هر دو اثرات مثبت خود را در روند رو به رشد بازيگر خواهد گذاشت اما نه تنها تحصيلات آكادميك، بلكه زندگي آكادميك هم خود مكمل يك بازيگري خوب است. چرا كه تحصيلات در هر رشته‌اي به خصوص رشته‌هاي هنري كمك به سزايي در شناخت استعداد و خلاقيت هنري به فرد مي‌كند. مطالعه در نوع زندگي‌هاي مختلف به خصوص در ارتباط با نقش‌هايي كه پيشنهاد مي‌شود بسيار حائز اهميت است و در كنار آن قطعا نقش تجربه نيمه ديگر ماجراست.

 

حس و تكنيك

به شخصه معتقدم تلفيق حس و تكنيك جواب بهتري مي‌دهد. تجربه به من ثابت كرده است كه دانستن تكنيك قدم اول است و اگر مي‌خواهي بازي متفاوتي ارائه بدهي بايد راه تلفيق حس و تكنيك را خوب بداني و اين سخت‌ترين بخش ماجرا ست، اما اثر و نتيجه اش بسيار به ارائه يك بازي خوب كمك مي‌كند.

 

نوروز

نوروز هميشه به من حس خوبي داده است و واقعا به معناي نو شدن همه چيز است.در نوروز همه چيز دچار تغيير مي‌شود، از فصل و سال بگيريد تا حال و هواي انسان. هميشه هفته‌هاي آخر اسفند را به خاطر حال و هواي آمدن نوروز و بهار دوست داشته‌ام. نوروز هميشه همراه با سنت‌هاي خوب و اصيل ما ايراني‌هاست، مثل خانه تكاني، عيد ديدني، عيدي دادن، سفره هفت‌سين و... اميدوارم سال خوب و پربركتي براي ايرانيان باشد.

 

 نه گفتن را بلد بودم

از اوتادي در مورد گزيده كاري‌اش در تمام اين سال‌ها پرسيدم و گفتم چرا مثلا فيلمي مانند «ناسپاس» را رد كردي كه در پاسخ مي‌گويد: «نه گفتن را بلد بودم!» در تمام اين 9 سال كه وارد عرصه بازيگري شده‌ام، خوشبختانه پيشنهادات زيادي بوده است و همكاران لطف بسياري به من داشته‌اند. سعي كرده‌ام جواب اين لطف را نه با زياده كاري بلكه با گزيده كاري و ارائه بازي‌هاي متفاوت در فيلم‌هاي خوب و همكاري با كارگردان‌هاي صاحب سبك جبران كنم.

 

سينماي ايران در انتظار سوپر استار

سوپر استار تعريفي مشخص در تمام دنيا دارد. بازيگري محبوب، مشهورو الگوي اكثر مردم كه حضورش در فيلم، علاوه بر تضمين گيشه مي‌تواند بازي‌هاي حرفه‌اي هم از خود به نمايش بگذارد. با اين تعريف شايد بتوان گفت سينماي ايران در حال حاضر چهار يا پنج ستاره دارد و در انتظار يك سوپر استار است.

 

ترجمه كتاب و شعر

در حال حاضر مشغول ترجمه يك كتاب انگليسي به زبان فارسي هستم. البته اين اولين بار نيست كه دست به ترجمه مي‌زنم. البته علاقه به ترجمه از كودكي در من وجود داشت. يادم مي‌آيد زماني كه كودك بودم وقتي پدرم برايم كتاب انگليسي مي‌خريد، فورا شروع به ترجمه آن مي‌كردم.در كنار ترجمه، كتاب شعرم نيز در حال اتمام است كه با نام «و تو...» به زودي منتشر خواهد شد.

 

خانواده خوشبخت

خانواده خوشبخت چند نشانه بيشتر ندارد.خوشبختي در نگاه تك تك اعضاي يك خانواده خوشبخت به زندگي مشهود است.براي من، خانواده خوشبخت خانواده‌اي است كه افراد آن، درجه اول اهميت را براي يكديگر دارند.من هميشه وقتي دور از خانه و خانواده هستم، لحظه شماري مي‌كنم كه زودتر به خانه برگردم و در كنار خانواده‌ام باشم، اين براي من يعني خوشبختي.

 

فيلم مي‌سازم

بعضي از نقش‌ها و فيلمنامه‌ها كه به نظرم جالب مي‌آمد، اما نمونه‌اش در سينماي ايران كمتر ديده مي‌شد مرا تشويق كرد كه سرمايه گذاري در فيلم‌هاي مورد علاقه‌ام را نيز تجربه كنم.در همين راستا يك فيلم كوتاه به نام «مهماني زير آب» را به تازگي تهيه كرده‌ام كه در مرحله صداگذاري و تدوين است. اولين فيلم بلند سينمايي خودم را هم به زودي و در اوايل سال آينده تهيه خواهم كرد كه فيلمنامه آن در مرحله بازنويسي است.اين فيلم كه «شيطان شلوار لي مي‌پوشد» نام دارد، در ژانر طنز ساخته خواهد شد.

 

مطبوعات

مطبوعات هميشه يكي از رسانه‌هايي است كه موظف به تبليغ و كمك رساني در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، ورزشي و سياسي است. شايد در ايران، واژه كمك‌رساني بيشتر به حاشيه‌سازي و... مبدل شده است، اما به هر حال نشريات فاخر و خوب هم كم نداريم.  متاسفانه به تازگي شاهد چاپ مصاحبه‌هايي دروغين از خودم در چند نشريه كه بعضا زرد و برخي معتبر هم بودند، بودم و به همين دليل تنها مصاحبه‌هايي كه در سايت شخصي‌ام به آدرس www.leilaotadi.com قرار دارد مورد تاييدم است. اميدوارم روزي مطبوعات ما آنقدر حرفه‌اي شوند كه به كمك صنعت سينما، فوتبال و...بيايند، نه به...

 

سينماي ايران از هرچيزي برايم مهم‌تر است

از اوتادي در مورد موضوع پيشنهاد فيلم ‌خارجي مي‌پرسم كه در جواب مي‌گويد: ترجيح دادم با موافقت وزارت ارشاد اين كار را انجام دهم و در جلسه‌اي كه با مسولين فرهنگي كشور داشتم و بررسي شرايط فيلم، به اين نتيجه رسيدم كه بازي در يك فيلم ‌خارجي را به زمان ديگري موكول نمايم چرا كه كشورم و سينماي آن برايم از هر چيز ديگري مهم تر و عزيز تر است.

 

مربي بدنسازي بودم

به نظرم بازيگر بايد براي بازي در هر نقشي از نظر فيزيكي آمادگي داشته باشد واين آمادگي جز با ورزش مداوم ميسر نيست.ورزش هميشه جزء لاينفك زندگي‌ام بوده، من حتي تا چند سال پيش، به مدت دو سال مربي بدنسازي هم بوده‌ام، اما به دليل مشغله كاري نتوانستم آن را ادامه دهم، اما به طور مدام خودم اين ورزش را پيگيري مي‌كنم.در كنار اين ورزش، تنيس و اسب دواني را هم به صورت حرفه‌اي دنبال مي‌كنم.

 

و سفر بايد كرد...

سفر تقريبا بهترين تفريح من است و آشنايي با فرهنگ و جوامع مختلف برايم هميشه جذاب است به همين دليل زياد سفر مي‌كنم. در ميان تمام كشورهايي كه سفر كرده‌ام مي‌توانم بگويم هركدام يك ويژگي و شاخصه مختص به خود را داشتند و شايد نتوان گفت كدام يك از بقيه بهتر بوده است اما سفر به كشورها و جزايري كه كمتر در موردش مي‌دانيم و كمتر از آنها خوانده‌ايم و شنيده‌ايم را بيشتر از همه دوست دارم.

 

نمايشگاه عكاسي من

عكاسي را از زمان دانشكده به دليل اين‌كه رشته‌ام معماري بود انجام مي‌دادم و به هر سفري كه مي‌رفتم دوربين را هم همراه خودم مي‌بردم. در چند سفر آخرم، به اين فكر افتادم كه براي كودكان بي‌سرپرست كاري انجام بدهم. اين موضوع دليل اصلي برگزاري نمايشگاه عكسم در سال آينده است كه به نفع يونيسف برگزار خواهد شد. براي برگزاري اين نمايشگاه با موضوع شهرها چند تور دور اروپا و... انجام داده‌ام و اين نمايشگاه در ايران و چند كشور ديگر به نفع يونيسف برپا خواهد شد.

 

از لابه‌لاي حرف‌ها

 سه خواهر و يك برادر دارم.

 دوست دارم همه ژانرها را تجربه كنم به خصوص كارهاي هنري، كمدي و اكشن را بيشتر دوست دارم. البته اگر در ژانر وحشت هم فيلمنامه خوبي به دستم برسد حتما آن را كار خواهم كرد.

 فكر مي‌كنم آرمان همه انسان‌ها در زندگي، آرامش و امنيت خاطر است.من هم از اين قاعده مستثنا نيستم و دوست دارم در زندگي به آرامش و امنيت خاطر برسم.

 در درجه اول نقشي كه به من پيشنهاد شده است حائز اهميت است. بعد فيلمنامه، كارگردان و بقيه عوامل مثل نقش‌هاي ديگرو... البته از همه مهم‌تر هر نقشي كه بازي مي‌كنم با تمام علاقه‌ام بازي مي‌كنم و تمام سعي‌ام را مي‌كنم كه خروجي كار مطلوب باشد.

 فكر مي‌‌كنم دغدغه اصلي‌ام مفيد واقع شدن است. موفقيت در زندگي هنري و زندگي شخصي را هم به اين دغدغه‌ها اضافه كنيد.

 

سينماي تجاري و هنري

سينماي هنري يك سري اشل‌هاي مخصوص به خودش را دارد كه كاملا معيارها و آرمان‌هايش با سينماي تجاري متفاوت است.اعتقاد دارم كه هر دو، براي بقاي سينما و صنعت سينما لازم است. من هردو سينما را در جايگاه خود مي‌پسندم و در هردوي آنها بازي كرده‌ام و پاسخ‌هاي رضايت‌بخشي هم گرفته‌ام.

 

تعريف اوتادي از بازيگري

بازيگري فرصتي است براي تجربه شرايط و زندگي‌هايي كه ممكن است در حالت‌هاي عادي زندگي قادر به تجربه آنها نباشيم. مطمئنا بازيگري حرفه حساس و خاصي است كه مورد توجه و قضاوت عموم مردم قرار مي‌گيرد. ولي براي من بخش مهم شغلم اين است كه زندگي‌هاي مختلفي را مي‌توانم تجربه و احساس كنم.

 

روياي كودكي ليلا

انسان وقتي كودك است به خيلي چيزها فكر مي‌‌كند، شايد يك دوراني پزشكي، يك دوراني مهندسي و... فكر مي‌‌كنم بازيگر شدن روياي كودكي خيلي از انسان‌هاست و بعضي‌ها اين رويا را دنبال مي‌كنند و به آن مي‌رسندو بعضي ديگر وقتي به سن بالاتري مي‌رسند به چيزهاي ديگري مي‌پردازند و دنبال اين كار نمي‌روند. بازيگري هم يكي از روياهاي قوي كودكي‌ام بود كه آن را دنبال كردم.



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .

يك سال ديگر هم گذشت .

يك سال سرشار از خاطره و حادثه ، يك سال سرشار از فراز و نشيب و اتفاقات زشت و زيبا .

براي وبلاگ ما نيز اين يك سال با دركنار شما بودن طي شد .

اين يك سال نيز تلاش كردم كه هر چه بيشتر بتوانم به عنوان يك پايگاه مجازي طرفدار خانم اوتادي روز به روز به يك كار در خور شخصيت خانم اوتادي نزديك تر شوم . چه اندازه توانسته ام ، نميدانم ولي با همه درگيري ها و مشغله هايي كه داشتم همه تلاشم را كردم .

اين روزها علاوه بر اينكه بوي بهار و نوروز احساس ميشود ، يادآور روزي ديگر نيز هست ...

سه سال پيش در چنين روزهايي بود كه اين وبلاك فعاليت خودش را آغاز كرد 

 

 اين روزها ورود به چهارمين سال آغاز فعاليت هاي اين مجموعه اينترنتي است

 

 به جرات ميتوانم بگويم در آن برهه زماني هيچ پايگاه فعالي در اين زمينه وجود نداشت ، البته بودند دوستاني كه پيش از اين كارهايي را انجام داده بودند ولي نميشد به عنوان يك پايگاه درست از آنها نام برد.

به هر حال خوشحالم از اينكه پس از گذشت اين سالها دوستان زيادي به اين مسير پيوستند ، علي رغم اختلاف نظر با برخي از دوستان ولي كار تمامي آنها قابل ستايش و قدرداني است .

باز هم خوشحالم از اينكه امروز نام شاه ماهي سينماي ايران عرف شده براي خانم اوتادي ، روزي كه اين نام رو انتخاب كردم فكر نميكردم اين گونه مورد توجه قرار گيرد و حتي خار چشم برخي كورد دلان شود.

سالي كه گذشت ، همه در جريان هستيم سال پركاري براي خانم ليلا اوتادي بود اميدوارم سال پيش رو نيز همچون امسال سال خوب و همچنين همراه با موفقيت هاي هرچه بيشتر براي يگانه سينماي ايران باشد و اين پيشرفت منحصر به فرد هر چه بيشتر براي ايشان ادامه داشته باشد .

 

امير عزيز از فعال هاي دنياي مجازي متاسفانه نميدانم به چه دليلي وبلاگشون را تعطيل كردند ، اميدوارم بتوانيم اين دوست عزيز را دوباره در دنياي مجازي داشته باشيم .

همچنين دوست ديگري نيز به تازگي به اين جمع مجازي طرفداران خانم اوتادي پيوستند كه كار زيبايي دارند و آرزوي موفقيت هرچه بيشتر براي ايشان دارم.

محمد عزيز هم مثل هميشه كارشان عالي است و جزو بهترين ها.

 

جا داره از رامين عزيز هم تشكر كنم . با اميد بهروزي و موفقيت ايشان

 

 

پی نوشت ۱ : به دلیل اینکه چند روز آینده شاید نتوانم وبلاگ را بروز کنم ، پست اصلي  تولد وبلاگ و سال جديد را كمي زودتر فرستادم.

 

پي نوشت ۲‌:بزودي عكس هاي جديد را قرار ميدهم.

 

پي نوشت ۳ : اميدوارم جعفر پناهي هنرمند عزيز كشورمان هر چه زودتر از  بازداشت آزاد شوند و اين بازي مضحك و شرمانه دستگيري ايشان هرچه زودتر پايان يابد.

 

پي نوشت ۴‌: خبر تكميلي در مورد ساخت  نخستين فيلم خانم ليلا اوتادي :

 

به گزارش خبرگزاري سينماي ايران، اوتادي که چندي پيش در جشنواره فيلم فلورانس به همراه اصغر فرهادي و چند کارگردان سرشناس ديگر حضور داشت و در کارگاه فيلمسازي اين جشنواره شرکت کرد قصد دارد اولين فيلم کوتاه خود را تهيه کند.
اين فيلم 30 دقيقه اي که «مهماني زير آب» نام دارد و از جمعه هفتم اسفند در کردستان کليد خورد و فيلمبرداري آن يک هفته به طول خواهد انجاميد.
کارگردان اين فيلم کوتاه که مضموني کاملاً هنري دارد برعهده بابک اميني است و ليلا اوتادي به همراه چند بازيگر بومي در آن بازي مي کنند.
بابک اميني که چند سالي به عنوان دستيار بهمن قبادي فعاليت کرده است پيش از اين چند فيلم کوتاه ديگر نيز ساخته است و همه آنها در جشنواره کن، ريودوژانيرو و... جوايز مهمي کسب کرده است.
فيلمنامه «مهماني زير آب» ته مايه جنگي دارد و نوشته بابک اميني است. با توجه به موفقيت‌هايي که اميني در جشنواره‌هاي مختلف اروپايي کسب کرده به نظر مي رسد بايد منتظر درخشش اين فيلم باشيم

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 1

آخرین تکه قلبم را به پروانه ای دادم که رنگ پرهایش سوی دیدن را از من گرفت ، به او دادم چون از تمامی چیزهای دور و برم پاکتر بود ، حتی آبی تر از حوض آبی كلبه ی تنهایی ام ...

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2
کاش غرورم را که در پستوی سادگی ام پنهان بود می یافتی، اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم..


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3
توی زندگیت هرگز اخم نکن چون ممکنه یه نفر فقط به لبخند تو زنده باشه..


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4
تا روزی كه رفتی می پنداشتم عشق همه اش شیرینی است! اما آن روز چشمانت به من آموخت كه با آخرین نگاه است كه اولین رنج آغاز می شود..

SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5
تو را برای وفای تو دوست می دارم، و گرنه دلبر پیمانه شكن که فراوان است..


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6
اگر بوی گلی را دوست نداری لا اقل شاخه هایش را نشكن ..


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7
می دونی چرا دل به دلت دادم؟ به خاطر شباهتت به ماه ، با این تفاوت که ماه سه حرف داره ولی تو حرف نداری!


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8
می گن خدا بهترین نعمتش رو به بهترین بنده هاش میده، ولی من که بهترین بندش نیستم! پس چرا تو رو به من داده ؟!


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 9
برای شکستن من یه اخم کافیه... نیازی به فریادت نیست، واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه... نیازی به قهر نیست، برای مردنم حرف رفتنت کافیه... نیازی به انجامش نیست..

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 10
تو ممكن است در تمام دنیا فقط یك نفر باشی ، ولی برای یك نفر تمام دنیا هستی..



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه ی اول
کاش هرگز در محبت شک نبود
تک سوار مهربانی تک نبود
کاش بر لوحی که بر جان دل است
واله تلخ خیانت هک نبود
فرستنده: بهزاد شاکر (0936***0654)



اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی دوم
آسمون وقف نگاهت گل من
مانده ام چشم به راهت گل من
هر کجا هستی و باشی گویم
که خدا پشت و پناهت گل من
فرستنده: رضا از قصر شیرین (0918***8652)

 

اس ام اس عاشقانه

 

اس ام اس عاشقانه ی سوم
دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟
الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من!
فرستنده: 0936***4912

 

اس ام اس عاشقانه

 

اس ام اس عاشقانه ی چهارم
دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه!
هر چی بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشه،
و اگه رفتی جای پاهات برای همیشه می مونه..
فرستنده:بیتا از محلات (0919****742)



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
اطلاعیه: این وبلاگ (اس ام اس عاشقانه) با متوسط حدود 2500 بازدید روزانه و دارای رتبه ی یک در گوگل برای کلیدواژه ی "اس ام اس عاشقانه" ، به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش می رسد.

 مدیر وبلاگ اس ام اس عاشقانه


:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 1
اگر عشق نبود چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم، به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم؟ آری! بی گمان پیش از این ها مرده بودیم، اگر عشق نبود..

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2
بگذارید و بگذرید،ببینید و دل نبندید، چشم بیندازید و دل نبازید، که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت..


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3
زندگی دو چیز به من آموخت:آرزوی مرگ و مرگ آرزو!


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4
هر کجا عشق آید و ساکن شود هر چه ناممکن بود ممکن شود ( اشاره به مضمون یک سخن معروف از دکتر علی شریعتی: آنجا که عشق فرمان می دهد، محال سر تسلیم فرود می آورد!)

SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5
فاصله با آرزوهای ما چه کرد؟ کاش می شد از عاشقی هم توبه کرد!


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6
از قدیم ندیما گفتن واسه کسی بمیر که برات تب کنه! (قدیمیا چه پرتوقع بودن!!!)


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7
اگه یه روز دیدی تموم درختای کوچه و محلتونو بریدن اصلا ناراحت نشو، چون هنوز من رو داری که بهم تکیه کنی..


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8
هیچ کس از راز دلم آگاه نیست. هیچ کس از آه دلم به جز تو خبر ندارد. من در مسیر قلب توام چون مسافری، و مقصدم افق دور چشمان توست.



:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
با سلام و تبریك ویژه برای رسیدن ماه عسل. این چند وقتی که اس ام اس عاشقانه آپدیت نشد اس ام اس های زیادی دریافت میکردم که اکثرشون چنگی به دل نمی زدن! اگر اس ام اس های عاشقانه زیبایی دارید می تونید از طریق نظرات خصوصی برام بفرستید تا به اسم خودتون در وبلاگ ثبت بشه. دم افطار ما رو هم دعا كنید. یا علی..

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 1
از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر كن تا كه بمیرم به خدا می میرم..
فرستنده : سارا از زشت


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2
من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم،
كه برای تو و تصویر دلت می میرم..
فرستنده: حسنا از پاوه به شماره 0918xxx3575


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3
دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم. تمومی نداره! تا آخر عمر بدهكار مهربونیاتم..
فرستنده: آویسا از مشهد به شماره 0936xxx6530



اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4
پرستوهای محبت از سرزمین دل انسان ها پر كشیده اند، به را های دور..
دیگر گلهای مهربانی در دل كسی جوانه نمی زند.
نشانی از عشق اگر هست، تنها رد پایی است.
آن هم سال هاست كه پوشیده شده، با برف های سرد و سنگین بی اعتنایی..
گردآوری و تدوین: مدیر وبلاگ


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5
حالا دیگه من تنهام، تنها تر از همیشه. آهنگی كه مدام تو گوشم تكرار میشه فریاد مظلومانه ی جیرجیرك تنهای باغچست. صدایی كه خیلی برام آشناست. چیزی شبیه در خود شكستن..
نگارش: اختصاصی مدیر وبلاگ


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6
كجاست قبر تو جانم؟ كجا به خاك فتادی؟ پیام مرگ خودت را عزیز من به كه دادی؟ هر آنچه ناله به دل داشتم به نامه نهادم، چه قدر نامه نوشتم چرا جواب ندادی؟..
گردآوری و تدوین: مدیر وبلاگ


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7
در همه جای این زمین هم نفسم كسی نبود، زمین دیار غربت است از این دیار خسته ام..
گردآوری و تدوین: مدیر وبلاگ


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8
دو نگاهی كه كردمت همه عمر، نرود تا قیامت از یادم. نگاه اولین كه دل بردی، نگاه آخرین كه جان دادم..
گردآوری و تدوین: مدیر وبلاگ


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 9
زندگی شاید همین باشد: یك فریب ساده و كوچك!
آن هم از دست كسی كه فكر می كردی همه چیز توست، همه كس تو...

نگارش: اختصاصی مدیر وبلاگ


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 10
چه تنگنای سختی است! یك انسان یا باید بماند یا باید برود. و این هر دو اكنون برایم تهی شده است و دریغ كه راه سومی هم نیست..
گردآوری و تدوین: مدیر وبلاگ



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
سلام. اینم 15 تا از  اس ام اس های عاشقانه ی جدیدی که بیشترشون رو خودتون لطف کردین فرستادین. کلی فکر کردم تا از بین اون همه اس ام اس های عاشقانه ای که میاد بهتریناشو انتخاب کنم. ببخشین اگه سلیقم خوب نبوده! خب! مراقب خودتون باشید. برای ارسال اس ام اس عاشقانه  از  09158005217 استفاده کنین.


اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 1
ساده نبود دیدن خونه وقتی که تو دست خزونه، جدایی و غروب خنده، دلشوره و درد شبونه، ساده نبود از تو گذشتن، فاصله ی بین تو و من، تحمل مرگ ترانه، مرثیه ی شبونه خوندن..
فرستنده: 0936xxxx030

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2
آسمون به دریا گفت این بالا خیلی خوبه، همه جا رو میشه دید. دریا گفت این پایین از اون بالا هم بهتره، چون فقط تو رو میشه دید.. تقدیم به آسمون قلبم..
فرستنده: تبسم به شماره 0910xxxx462


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3
تو اگه پاییز زردی واسه من بهار سبزی، تو اگه هوای سردی واسه من همیشه گرمی، تو اگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری، تو اگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی، تو اگه غرق نیازی واسه من یه بی نیازی، تو اگه رفیق راهی واسه من یه تکیه گاهی..
فرستنده: تبسم به شماره 0910xxxx462


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4
من این جا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بینم بدآهنگ است، بیا ره توشه برداریم، قدم در راه بی برگشت بگذاریم، ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟!..
فرستنده: محسن بیگی از گیلان غرب به شماره 0918xxxx176

SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5
بعضیا بی غصه پیرن، بعضیا با غم رفیقن، بعضیا از بس عزیزن، هرگز از دلها نمی رن..
فرستنده: نفیسه به شماره 0919xxxx650


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6
اگرچه نازنینان را وفا نیست،گلستانی چو باغ آشنا نیست، اگر بر چرخ هفتم پا گذارُم، دلُم یک لحظه از یادت جدا نیست..
فرستنده: نفیسه به شماره 0919xxxx650


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7
در میان رفقا اشرف دلدار تویی، در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی..
فرستنده: 0913xxxx905


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8
وقتی میشی نیاز من اگه نباشی پیش من، اشکای چشممو ببین که می ریزه به پای تو، بازم که بی قرارم و دلواپس نگاه تو، تموم هستی منی بمون همیشه پیش من، اگه شدم عاشق تو نذار که بی تاب بمونم، لالایی شبام تویی نذار که من خواب بمونم، دارم برات شعر می خونم شاید به یادم بمونی، فقط یه چیز ازت می خوام: "همیشه عاشق بمونی.."
فرستنده: 0935xxxx255


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 9
این که مدام به سینه ات می کوبد قلب نیست! ماهی کوچکیست که طعم تنگ آزارش می دهد و بوی دریا هوائیش کرده، قلب ها همه نَهنگانند. در اشتیاق اقیانوس!
فرستنده: 0936xxxx069

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 10
مثل باران چشم هایت دیدنی است، شهر خاموش نگاهت دیدنیست، زندگانی معنی لبخند توست، خنده هایت بی نهایت دیدنی است..
فرستنده: 0936xxxx266

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 11
روزگار گله مندی شده است، من بگریم تو بخندی شده است، از دلم یاد نکردی شاید، عشق هم سهمیه بندی شده است!
فرستنده: 0936xxxx266


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 12
من همیشه یادت هستم، تو رو از جون می پرستم، من فقط با تو می تونم توی این دنیا بمونم، اگه تو نباشی پیشم  می دونی دیوونه میشم، آخه من خیلی می ترسم، میگن عاشقی جنونه، نمیگم عاشقت مرده، اما دیگه نیمه جونه..
فرستنده: 0936xxxx266


SMS عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 13
تو دنیا سعی کن دو نفر باشی: برای خودت زندگی کنی، برای دیگری زندگی باشی..
فرستنده: مژگان از انزلی به شماره 0911xxxx434


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 14
هر روز صبح و هر شب قبل از خواب این کلمات رو بگو. یک هفته نمی کشه آدمی میشی که همه با یک نگاه عاشقت میشن:  موفقیت، ثروت، زیبایی، آرامش، جدیت، فکر، امید، شوق، ایمان، مهر، انرژی، محبت، دوستی، پافشاری.
نگارش: اختصاصی مدیر وبلاگ


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 15
و این هم سخن بسیار زیبایی از زنده یاد دکتر علی شریعتی: آن چه بدان دچاریم حیرت انگیز تر از آن است که آن قدر خاطرجمع بود که دلهره ی قضاوت این و آن داشت و آن قدر بی درد زیست که از نقد ناقدی به فغان آمد!!
گردآوری و تدوین: مدیر وبلاگ

بله! اس ام اس های عاشقانه ی امروز هم تموم شد. اگه خدا بخواد نهایتا تا 25 آبان با سری جدید اس ام اس های عاشقانه در خدمتتون خواهم بود.


قابل توجه دوستانی که علاقه مند به مطالعه ی کتاب اس ام اس عاشقانه هستن: این کتاب 304 صفحه هست در قطع جیبی متعلق به انتشارات آوینا که خانوم سولماز اسماعیلی بالغ بر 750 اس ام اس عاشقانه رو در اون گردآوری کرده. اگر خواستین از طریق نظرات خصوصی یا ایمیل من: crainte.et.espoir@gmail.com درخواست خریدتون رو مطرح کنین تا باهاتون تماس بگیرم. شب و روزتون خوش..





:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
سلام. وبلاگ اس ام اس عاشقانه با یک روز تاخیر، امروز 26 آبان بالاخره آپدیت شد! خواهشا هی نگین چرا دیر به دیر آپ می کنی؟! اولا چون شما کم اس ام اس می فرستین بعضیاتون هم که اصلا نمی فرستین!! ثانیا من سعی می کنم حتی الامکان اس ام اس های عاشقانه جدید و متفاوتی رو اینجا بگذارم. وگرنه می تونم هرساعت با چند اس ام اس عاشقانه ی به اصلاح جدید آپدیت کنم! بگذریم. نمی دونم این اس ام اس ها رو می خواین واسه کی بفرستین؟ همسرتون؟ دوستتون؟ و.. . اما یک چیز رو یادمون باشه: تمام اس ام اس هایی که برای هم می فرستیم همون لحظه خونده میشن و اثرشون تموم میشه. فقط یکی هست که اگر بهش س ام اس عاشقانه فرستادی تا ابد یادش می مونه و در جواب هزار تا اس ام اس زیبا برات میفرسته..



اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 1
یادته روز اول بهت گفتم میخوام با یک دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟ تو اخم کردی، گفتم:"دوست نداااارم!" بعد هر دو تامون زدیم زیر خنده.. اما دیروز گفتی که میخوای با یک دروغ بزرگ خداحافظی کنی و بعد فریاد زدی: "دوست داااارم!" هر دومون بغض کردیم.. و تو رفتی، برای همیشه..
نگارش: اختصاصی وبلاگ اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2
هر ثانیه که می گذرد چیزی از تو را با خود می برد. زمان غارتگر غریبی است،همه چیز را بی اجازه می برد. تنها یک چیز را همیشه فراموش می کند: "حس دوست داشتن تو را.."
فرستنده: مژگان از انزلی به شماره 091138xxxx4

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3
به که گویم که تو منزلگه چشمان منی، به که گویم تو نوازشگر دستان منی، گر چه پاییز نشد همدم و همسایه ی من، به که گویم که تو باران زمستان منی؟..
فرستنده:  091599xxxx8

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4
از مشاور املاک عشقی تماس می گیرم. قلب شما مستاجر دائم نمی خواد؟!
فرستنده: نازنین از تهران به شماره 093596xxxx1

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5
چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم، خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم!
فرستنده: عزیز از ماهشهر به شماره 093594xxxx1

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6
یاد تو چندی است مهمانم شده، خاطراتت آفت جانم شده، هر چه می گویم سخن از یاد توست، در سکوت من فقط فریاد توست..
فرستنده: 091684xxxx2

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7
بی تو طوفان زده ی دشت جنونم، صید افتاده به خونم، بی من از کوچه گذر کردی و رفتی، بی من از شهر سفر کردی و رفتی، قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم، تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم، تو همه بود و نبودم، تو همه شعر و سرودم، من و یک لحظه جدایی؟! نتوانم! بی تو من زنده نمانم..
فرستنده: 091684xxxx2

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8
تو دریا بودی و من قایقی خرد، که هر جا خواست امواجت مرا برد، دلم پارو زن بیچاره ای بود، که در امواج عشقت یک شبی مرد..
فرستنده: 091684xxxx2

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 9
خبر به دور ترین نقطه ها برسد، نخواست او به من خسته بی گمان برسد، شکنجه بیش از این که پیش چشم خودت، کسی که سهم تو باشد به قلب تو نرسد..
فرستنده: 091684xxxx2

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 10
یاری که داد بر باد آرام و طاقتم را، ای وای اگر نداند قدر محبتم را..
فرستنده: 093720xxxx4

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 11
به دریا بزن قایقت می شوم، حقیرم ولی لایقت می شوم، من عاشق شدن را بلد نیستم، تو یادم بده عاشقت می شوم..
فرستنده: 091684xxxx2

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 12
 بیا تا باورت گردد که بی تو کمتر از خاکم ولی با تو به افلاکم، بیا باآرزوهایم بسازم خانه ای در دل، سراغم را نمی گیری، مگر بیگانه ای با دل؟!
فرستنده: 091684xxxx2

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 13
ویکتور هوگو میگه: هرگز به کسی که دوسش داری نگو دوست دارم...ویکتور هوگو بیجا کرد! دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم!
فرستنده: سما از تهران به شماره 093554xxxx2

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 14
بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست، آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست، مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست..
فرستنده: آرزو به شماره 091387xxxx3  

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 15
مهربانی را از وقتی یاد گرفتم که پسری آسمان نقاشیش را سیاه کشید تا پدر زحمتکشش دیگر در آفتاب نسوزد..
فرستنده: یاسمین از شیراز به شماره 091387xxxx7

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 16
در دنیایی که همه به دنبال چشمان زیبا هستند تو به دنبال نگاه زیبا باش.
فرستنده: یاسمین از شیراز به شماره 091387xxxx7

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 17
وقتی کسی به دل نشست نشستنش مقدسه، حتی اگه نخواهدت، نفس کشیدنش بسه..
فرستنده: ----- از مشهد به شماره 0915xx587xx

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 18
یه هیزم شکن وقتی خسته میشه که تبرش کند بشه، نه اینکه هیزمش زیاد بشه! تبر ما انسان ها باورهامونه نه آرزو هامون!
فرستنده: یاسمین از شیراز به شماره 091387xxxx7

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 19
صد دفعه گفتم وقتی داری راه میری جلوی پاتو نگاه کن، باز افتادی تو قلب من!
فرستنده: 093720xxxx4

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 20
نمی دونم چرا دلم مدتیه غصه داره، مدتیه از تو چشام بارون سختی میباره، نمی دونم چرا شبا با غصه هم خونه میشم، وقتی ستاه درمیاد راس راسی دیوونه میشم، شاید به آخر رسیدم، رفتن علاج دردمه، واسه همین دنیا دیگه برام مثل جهنمه..
فرستنده:  091239xxxx4

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 21
خاطرم نیست تو از بارانی، یا که از نسل نسیم؟ هر چه هستی گذرا نیست هوایت، بویت، فقط آهسته بگو: با دلم می مانی؟..
فرستنده: 093706xxxx0

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 22
وقتی دلت تنگ شد، وقتی چشات تر شد، وقتی دیگه نبود کسی، تا بشنوه که بی کسی، بدون که هست این جا کسی، که تو واسش همه کسی..
فرستنده: آرزو به شماره 091387xxxx3

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 23
خیلی سخته که ببینی یک آهو توی چنگال شیر اسیر شده، اما حیرت انگیز تر اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمای یه آهو شده!
فرستنده: عذرا به شماره 091490xxxx8

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 24
آن سوی ناکامی ها خدایی هست که داشتنش جبران همه ی نداشتن هاست..
فرستنده: یاسمین از شیراز به شماره 091387xxxx7

اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 25
آنچه می خواهیم نیستیم، آنچه هستیم نمی خواهیم، آن چه دوست داریم نداریم، آن چه داریم دوست نداریم.. اما عجیب است که هنوز زنده ایم و امیدوار به اینکه روزی ، جایی، در کنار کسی، بالاخره خوشبخت خواهیم شد!..
فرستنده: دوست عزیزم احسان به شماره 091537xxxx1

پایان اس ام اس های جدید عاشقانه !


    <

    :: بازدید از این مطلب : 326
    |
    امتیاز مطلب : 17
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 6
    |
    مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
سلام هموطنان! خوش آمدید! این چند روز اخیر بازدید این وبلاگ یک دفعه به لطف گوگل افزایش شدیدی پیدا کرد. من تعجب کردم. تازه یادم اومد که بله! سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) هست! و تو این ایام بازار عروس و دامادا و اس ام اس های عاشقانه ای که برای هم میفرستن داغ داغه! به نوبه ی خودم به همه شما عزیزانی که تو همین روزا ازدواج کردین تبریک میگم و امیدوارم زیر سایه ی مولا زندگی پربرکتی داشته باشین. برای سایرین هم آرزو می کنم زودتر بختشون باز شه!! امروز هم با ۲۵ اس ام اس عاشقانه جدید اومدم! بیشترش رو از روی کتاب اس ام اس عاشقانه ی انتشارات آوینا(که تو دو پست قبل تر راجع بهش توضیح دادم) انتخاب کردم و خودم تایپشون کردم. از همه ی شما که با حضورتون و نظرات سازندتون بهم انرژی میدین صمیمانه تشکر می کنم.


اس ام اس عاشقانه ی شماره  1
تقدیم به تو که وقتی زبان می گشایی، رگ های فروبسته ی هزار پرسش بی امانم را پاسخ می گویی و هجوم بی امان نفس هایت، دفتر پر برگ ندانسته های اندیشه ام را صفحه به صفحه بر باد می دهد. ای آشنا! با من سخن بگو..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با کمی تغییر)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  2
هیچ وقت شعار نداده ام، که به زور باید لبخند زد! بعضی وقت ها باید تا نهایت آرامش گریست، آن گاه است که تبسمی میهمان لبانت می شود که زیبا تر از رنگین کمان بعد از باران است..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با کمی تغییر)


اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  3
عشق مهمانی مودب است که ورودش را با ضربه های قلب اعلام می کند!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  4
عشق مثل آبه، می تونی توی دستات قایمش کنی، اما آخرش یه روز دستتو وا می کنی می بینی نیست! قطره قطره چکیده بی اینکه بفهمی.. فقط احساس می کنی کمی دستات نمناکن. این همون رطوبت خاطره هاست که بر جای مونده..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با کمی تغییر)

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  5
سلام. خوش آمدی. هرچند خیلی دیر شده. فقط قبل از وداع همیشگی، بیا اینجا مقابلم بنشین، می خواهم یک دقیقه سکوت کنیم. به احترام تمام لحظه هایی که در انتظار پاسخ تو مردند..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با تغییر اساسی)


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  6
عشق مثل شاپرک می مونه، اگه ولش کنی میره، اگه محکم بگیریش می میره!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  7
آینده خاطره ایست از یاد رفته که به یاد آمدنیست، گذشته خاطره ایست به یاد مانده که از یاد رفتنیست.. و حالا "زندگیست!"
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  8
سفر برایم هیچ چیز به جز دلتنگی ندارد. اما زمانی به من آموخت برای بهتر دیدن عظمت و شکوه هر چیز باید قدری از آن دور شد!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  9
می دانم فردا استاد چشمانش را ریز خواهد کرد و با نگاهی خیره خواهد پرسید: کجا بودی که درس نخواندی؟! چه طور به او بگویم که آخر، دل تو هم جایی در دنیاست؟!.
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با اندکی تغییر)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  10
گفته بودی فردا، پشت این پنجره ها، غنچه ای می روید، و کسی می آید، روشنی می آرد.. دیرگاهیست که من، پشت این پنجره ها منتظرم، ولی اینجا حتی، رد پایی هم نیست...
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با اندکی تغییر)

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  11
پروانه ی احساسم در دامی افتاده که عنکبوتش سیر است... نه می تواند پرواز کند و نه بمیرد..!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با اندکی تغییر)


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  12
کاش کوچیک بودیم. وقتی کوچیک بودیم دلامون بزرگ بود. ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دل تنگیم. کاش کوچیک می موندیم تا حرفامونو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد هم که می زنیم باز کسی حرفامونو نمی فهمه..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  13
دستت رو بکن تو موهات، یه تارشو بردار، همون رو  من به یه دنیا نمی دم!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  14
فاصله عشق های معمولی را از بین می برد و عشق های بزرگ و جاودانی را شدت می بخشد، مانند باد که شمع را خاموش می کند و آتش را شعله ور می سازد!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  15
دقایقی توی زندگی هستن که دلت برای کسی اون قدر تنگ میشه که دوست داری اونو از رویاهات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی بغلش کنی!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  16
در آفتاب کمرنگ زندگیم و پیاده رویی که نمی دانم به کدامین خیابان منتهی می شود و در تلاطم شاخه های بی برگ، زیر چتری که مرا از باران جدا می کند، به دنبال نیمکتی می گردم تا دوباره به یاد آورم، همه آن روزها را که با بوی تو و بی روی تو بی اعتنا از کنارم گذشتند..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با تغییر زیاد)


اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  17
اگر یه روزی توپت افتاد خونه ی همسایه و اون پارش کرد دلگیر نشو، چون یه دوستی داری که حاضره قلبش رو زیر پات بندازه تا با اون بازی کنی!..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  18
مثل ساحل آرام باش تا مثل دریا بی قرارت باشند..
فرستنده: نازنین

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  19
به علت بارش بی وفایی جاده ی عشق به شدت لغزنده است. لطفـا با محبت حرکت کنید..!
فرستنده: نازنین


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  20
این قاصدک ها رو فوت کردم تا بیان و بهت بگن که به یادتم..*****
فرستنده: نازنین

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  21
شکسپیر میگه کسی رو که دوست داری هر چندوقت یک باربهش یادآوری کن تا فراموش نکنه قلبی براش می تپه .......واین یک یادآوریست..
فرستنده: نازنین

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  22
افسوس! قصه ی مادر درست بود ، همیشه یكی بود ولی آن یکی نبود..
فرستنده: زهرا

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  23
وقتی كسی نیست كه به او فكر كنی به آسمان بیندیش، چون آنجا همیشه كسی هست كه به تو فكر می كند..
فرستنده: زهرا

اس ام اس عاشقانه

 اس ام اس عاشقانه ی شماره  24
می روم ، از رفتن من شاد باش. از عذاب دیدنم آزاد باش. گرچه تو تنها ز پیشم می روی ، آرزو دارم ولی عاشق شوی.. آرزو دارم بفهمی درد را، تلخی برخورد های سرد را..
فرستنده: زهرا

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه ی شماره  25
لاك پشت هاهم عاشق میشن، ولی تحمل درد عشق براشون راحت تره، چون حداقل عشقشون آروم آروم تركشون می كنه..
فرستنده: زهرا

این هم از  اس ام اس های عاشقانه ی امروز. امیدوارم براتون راضی کننده بوده باشه. هر چه قدر بیشتر اس ام اس های عاشقانه  جدید و زیبا بفرستین من هم زود تر وبلاگ رو به روز خواهم کرد! برای اطلاع از زمان به روز شدن می تونین در خبرنامه عضو بشین تا هر موقع وبلاگ آپدیت شد از طریق ایمیل بهتون اطلاع بدم.

ضمنا تا یادم نرفته بگم تعداد بازدیدهای  وبلاگ اس ام اس عاشقانه در همین چند روز از مرز دویست هزار گذشت! لطفا تشویق نکنید! من جنبه ندارما..!

 

:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
سلام. به  وبلاگ اس ام اس عاشقانه خوش اومدید.
 آرزو میکنم در پناه خداوند رحمان همواره امیدوار و عاشق باشید.
 بابت تاخیر طولانی یی که در آپدیت وبلاگ پیش اومد صمیمانه عذرخواهی میکنم. از همه شما نازنینانی که در طول این هفته ها با نظرات گرم و پرمهرتون به من دلگرمی دادید خاضعانه سپاسگزاری میکنم و بهتون میگم من هم به یاد همتون بودم و همچنان تک تک نظراتتون رو به دقت میخونم..


اس ام اس عاشقانه ی شماره  1
عشقی که تنها با یک نگاه آغاز می شود، با شناخت سست و سست تر می شود.. اما عشقی که با شناخت آغاز می شود با هر نگاه عمیق و عمیق تر می شود.
منبع: اختصاصی وبلاگ اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  2
آدم ها همه می پندارند که زنده اند. برای آنها تنها نشانه ی حیات ، بخار گرم نفس هایشان است! کسی از کسی نمی پرسد: آهای فلانی! از خانه ی دلت چه خبر؟! گرم است؟ چراغش نوری دارد هنوز؟..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با تغییر زیاد)


اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  3
گفتمش دل می خری؟ پرسید چند؟ گفتمش دل مال تو، تنها بخند! خنده کرد و دل ز دستانم ربود ، تا به خود باز آمدم او رفته بود..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  4
آن که می خواهد روزی پرواز عشق را تجربه کند، نخست باید روی پای خود ایستادن را بیاموزد، پرواز را که با پرواز آغاز نمی کنند..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با کمی تغییر)

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  5
آدما خنده هاشون همیشه از دل خوشی نیست، گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست، گاهی دل این قدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره، یه جمله ی ساده گاهی چقدر واست غم میاره..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با کمی تغییر)


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  6
در عشق حداقل قطره ای جنون هست و در جنون هم همیشه دریایی از عشق!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با تغییر زیاد)


اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  7
روزی که به دنیا اومدی بارون میومد. ولی ابری تو آسمون نبود. این فرشته ها بودن که گریه می کردن. چون یکی از اون ها کم شده بود.. (هر چند این اس ام اس رو دوست دارم اما با عرض پوزش به محضر فرشتگان عزیز، باید بگم انسان می تونه به جایی برسه که فرشته ها به گردش هم نمی رسند! پس فرشتگان عزیز، لطفا خودتونو صمیمی نگیرید و برای ما گریه نکنید، چون ما با هم فرق داریم!)
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  8
پس چشمانت چه زمان درخواهند یافت که: "نگاه، زاده ی علاقه است!.."
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با تغییر زیاد)


اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  9
اگر می خواهی احساس ثروتمند بودن و توانگری کنی، چیزهایی را به خاطر بیاور که پول قادر به خریدن آنها نیست: با پول می توانی همسری زیبا داشته باشی اما عشقی زیبا هرگز، می توانی خانه ای مجلل داشته باشی اما آرامش هرگز، می توانی کتابخانه ای مجهز داشته باشی اما علم هرگز، می توانی تخت خوابی رویایی داشته باشی اما خواب راحت هرگز..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  10
زندگی چون قفس است، قفسی تنگ پر از تنهایی، و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان، و سپس بال و پر عشق گشودن، بعد از آن هم پرواز..
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با تغییر زیاد)

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  11
به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو بنگرد و دستی را بپذیر که بازشدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد!
منبع: کتاب اس ام اس عاشقانه انتشارات آوینا(با اندکی تغییر)


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  12
دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است.
فرستنده: عسل


اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  13
چه ساده بودم
آن هنگام كه می پنداشتم
تركیدن بادكنك آبی من،
ناگوارترین حادثه ی عالم است!
فرستنده: نفیسه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  14
قسم به عشقمون قسم همش برات دلواپسم قرارنبود اینجوری شه یهو بشی همه کسم، راستی چی شد چه جوری شد اینجوری عاشقت شدم؟ اینکه می گم تقصیر توست شاید به این خاطره که کم کنم از جرم خودم..
فرستنده: نازنین


اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  15
می دونی Love is your face یعنی چی؟ یعنی جمالتو عشقه! (عجب ترجمه ی روانی!)
فرستنده: نازنین

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  16
گر نرخ بوسه را لب جانان به جان كند، حاشا كه مشتری سر مویی زیان كند! (البته بستگی به جانانش داره!)
فرستنده: علی


اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  17
ز درد عشق تو با كس حكایتی كه نكردم، چرا وفای تو كم شد؟ شكایتی كه نكردم..
فرستنده: علی


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  18
غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر، شادم كه جز این نیست مرا همدم دیگر..
فرستنده: علی

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  19
چه كسی می داند، كه تو در پیله خود تنهایی؟ چه كسی می داند، كه تو اکنون پی یك روزنه در فردایی؟ پیله ات را بگشای! تو به اندازه پروانه شدن خلق شدی، از برای پرواز، کِی برون خواهی رفت؟ پیله ات را بگشای..
فرستنده: زهرا


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  20
بر خاك بخواب مهربان، تختی نیست، آواره شدن حكایت سختی نیست. از لغزش اشك های خود فهمیدم، لبخند همیشه راز خوشبختی نیست..
فرستنده: زهرا

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  21
اکثر ما نه به خاطر یافتن فردی كامل، بلكه به خاطر کامل دیدن یك فرد نا كامل عاشق می شویم..
فرستنده: زهرا

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  22
دو تا گل بگیر دستت، یكی دست راست و یكی دست چپ. ولی من گل وسطی رو بیشتر دوست دارم! (خیر الامور اوسطها..!)
فرستنده: زهرا

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  23
اسمتو خط نزدم از دفتر خاطره هام، آخه هنوز هر جا باشی عزیزترینی تو برام..
فرستنده: ستاره

اس ام اس عاشقانه

 اس ام اس عاشقانه ی شماره  24

you are like the sunshine so warm,
 you are like suger so sweet,
 you are like you and thats the reason why I Love you

فرستنده: فهیمه

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه ی شماره  25

دوستت دارم عزیزترینم
فرستنده: خداوند رحمان


بوی عید به مشام میرسه. پیشاپیش مبارکتون!



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
.
 

اس ام اس عاشقانه شماره 1

دیروز رفته بودم نمایشگاه کتاب که یکدفعه یه کتاب صورتی رنگ توجهمو جلب کرد. اسمش "عشق" بود. بازش کردم دیدم نوشته: بخش نخست: صداقت..
 


 

اس ام اس عاشقانه شماره 2

 
تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر، مثل تقدیر، مثل قسمت، مثل الماسی که هیچکس، واسه اون نذاشته قیمت..
 


 

اس ام اس عاشقانه شماره 3

 

سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش، آخه پاییز و زمستونش میشه رنگ بهارش..


اس ام اس عاشقانه شماره 4
 
 

ببین که چشم عاشق، داره ستاره میشماره
به انتظار چشمات، هر شب داره می باره
می خواد که فریاد بزنه که
دل چه بی قراره، نمی تونه، نمیشه..
آخه عشق که صدا نداره..



 

اس ام اس عاشقانه شماره 5

 

 کبوترم، لانه ی من بام توست، کجا روم؟ مرغ دلم رام توست، پادشه کشور عشقم ولی، نگین انگشتری ام نام توست..

 

اس ام اس عاشقانه شماره 6
 


میگن اگه میخوای تو عشقت شکست نخوری فقط یکی رو دوست داشته باش و بهش بگو تو رو بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم!


اس ام اس عاشقانه شماره 7
 
 

اگر همون قدر که ستاره در آسمون هست ماه بود، باز هم آسمون بدون تو سیاه بود!

 

اس ام اس عاشقانه شماره 8

 

عشق زائیده ی تنهایی است و تنهایی نیز زائیده ی عشق!


 

اس ام اس عاشقانه شماره 9

 

با یه قامت شکسته، با نگاهی مات و خسته، سرشو برده تو شونش، یه نفر تنها نشسته، توی تنهاییش یه درده، جای پای قلبی سرده، گل سرخی بوده اما، دیگه پژمرده و زرده، فارغ از دیروز و فرداش، غرقه تو دریای درداش، حسرتش یه عشق نابه، که وفا کنه به عهداش..

اس ام اس عاشقانه شماره 10
 
 

برای من که دلم چون غروب پاییز است، صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 11

 

ما می رویم، عشق می ماند، پس عاشق باش تا بمانی..

 

اس ام اس عاشقانه شماره 12

 
امروز با هم بودن را تجربه می کنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را، پس امروز را بیا زیبا زندگی کنیم، به حرمت خاطرات فردا!
 



اس ام اس عاشقانه شماره 13
 
 

میگن عاشقا عشقشون رو زیبا می بینن. این دفعه که دیدمت خیلی زیبا شده بودی. نمی دونم تو هر دفعه داری زیباتر میشی یا من عاشقتر؟!


 

اس ام اس عاشقانه شماره 14

 

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند، آسمان را دریاب!


 

اس ام اس عاشقانه شماره 15

 

دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم، دوست ندارم بمانم و فراموشت کنم..

اس ام اس عاشقانه شماره 16
 
 

تا نباشد این جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 17

 

شبی پرسیدمش با بی قراری، به غیر از من کسی را دوست داری؟ دو چشمش اشک شد از شرمساری، میان گریه هایش گفت: آری!؟..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 18

 

بی تو در سینه ی من دل دیگه جایی نداره، زندگی بی گل روی تو صفایی نداره، از غم دوری تو ای گل یکدونه ی من، دردی افتاده به جونم که دوایی نداره..


اس ام اس عاشقانه شماره 19
 
 

خدا کند که بدانی چه قدر محتاج است، نگاه خسته ی من بر دعای چشمانت..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 20

 

هر وقت حس کردی فاصله ها ما را از هم دور کرده اند به یاد خاطره های با شکوهمان بیفت. باور کن فاصله ها هیچ وقت حریف خاطره ها نمی شوند..

 

اس ام اس عاشقانه شماره 21

 

مژه بر هم نزن ای دوست که بادم ببرد، چون سبک تر شده ام از پر کاهی ز غمت!


اس ام اس عاشقانه شماره 22
 
 

بنویس با خط الماس، رو تن نازک شیشه، که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 23

 

تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را، میان ربنای سبز دستانت دعایم کن، که محتاج دعای جمله یارانم..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 24

 
some love one
some  love two
i  love one
that is you
I love you
 


اس ام اس عاشقانه شماره 25
 
 

عشق یعنی همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ چیز نخواستن!


 

پایان اس ام اس های عاشقانه
 

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , پیامکهای عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : متین و . . .
 


اس ام اس عاشقانه شماره 1
 

 

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم، آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم، تو ولی این روزا سرد شده نگاهت، راهزنا زدن به راهت.. اما من چی؟ من فقط یه کم شکستم، خوب نگام بکن، می بینی؟ من هنوز همون دیوونم..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 2

 
کهنه فروش تو کوچمون داد میزد کهنه می خریم، وسایل شکسته و پاره و پوره می خریم، بی اختیار فریاد زدم قلب شکستم می خری؟ گفت که اگه ارزشی داشت، کسی اونو نمی شکست..
 



 

اس ام اس عاشقانه شماره 3

 

آغاز سفر عشق این است: "کنار گذاشتن من و هیچ شدن". از این هیچ است که همه چیز زاده می شود.
 

 
اس ام اس عاشقانه شماره 4
 
 

من شعر سکوتم را در گوش تو خواهم خواند، شب های بلندم را با یاد تو خواهم ماند، من ریشه ی عشقم را در قلب تو خواهم کاشت، آن صحبت اول را در خاطره خواهم داشت..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 5

 

در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما، همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 6


خیلی ها نفرین می کنن، تلافی می کنن.. اما نه.. نفرین من: الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره.. تلافی من: میرم تا به
اون برسی، سر راهت نباشم.. راستی، قدر من دوستت داره؟!..


اس ام اس عاشقانه شماره 7
 
 

عشق هیچ مرگی نمی شناسد، عشق بر مرگ غلبه می کند. عشق مرزهای زمان را فتح می کند.


 

اس ام اس عاشقانه شماره 8

 

هر آنچه طی سالیان ساخته ای ممکن است فردی در یک لحظه ویران کند، باری تو همواره در حال ساختن باش. اگر این گونه کنی به زودی قصری از عشق بنا می کنی که احدی توان ویران کردن آن را ندارد..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 9

 

وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم، ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی!..


اس ام اس عاشقانه شماره 10
 
 

عاشقی مقدور هر عیاش نیست، غم کشیدن کار هر نقاش نیست..

 

اس ام اس عاشقانه شماره 11

 

یه بار دیگه بگو آره ، نگو سخته چه دشواره، به پای قلب سرد تو، شدم مجنون و آواره..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 12

 
گاهی خیال می کنم از من بریده ای، بهتر زمن برای دلت برگزیده ای، از من عبور می کنی و دم نمی زنی، تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای..
 


اس ام اس عاشقانه شماره 13
 
 

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش "علف هرز" و "گل سرخ" یکیست..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 14

 

تا قاف ترین قله ی هستی، سیمرغ ترین همسفرم باش، من مرغ اسیر دل دریاچه ی نورم، تا پر بکشم سوی خدا بال و پرم باش.


 

اس ام اس عاشقانه شماره 15

 

در این بازار  دنبال چه می گردی؟ نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی، اگر خواهی نجات از دام این دوران،  برو بگذر از این بازار، از این مستی و طنازی..


اس ام اس عاشقانه شماره 16
 
 

یه شب خوب تو آسمون، یه ستاره چشمک زنون، خندید و گفت: کنارتم، تا آخرش تا پای جون، ستاره ی قشنگی بود، آروم و ناز و مهربون، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون، اما زیاد طول نکشید عشق من و ستاره جون، ابری اومد ستاره رو دزدید و برد نامهربون، حالا شبا به یاد اون، زل می زنم به آسمون، دلم می خواد داد بزنم این بود قول و قرارمون، تو رفتی و از خودتم، نذاشتی حتی یه نشون..

 

اس ام اس عاشقانه شماره 17

 

پروردگارا! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند، گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند، محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند، عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند.


 

اس ام اس عاشقانه شماره 18

 

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی، می رسد روزی که تنها در کنار عکس من، نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی.


اس ام اس عاشقانه شماره 19
 
 

همیشه ابرا می بارن اما همه عاشق ستاره ها میشن، مواظب باش چشمک ستاره، گریه ی ابرو از یادت نبره..

 

اس ام اس عاشقانه شماره 20

 

امشب شب آخره که مزاحم دلت شدم، خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم، بدرقه لازم ندارم، خودم میرم عزیزترین، نذار بمونه زیر پا ، قلبمو بردار از زمین، دوستت دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود، غافل از این که قلب من منتظر اشاره بود..

 

اس ام اس عاشقانه شماره 21

 

به یادت هستم بی هیچ بهانه ای، شاید دوست داشتن همین باشد.


اس ام اس عاشقانه شماره 22
 
 

اگه کسی تو چشات نگاه کرد و قلبت لرزید عجله نکن، چون ممکنه یه روز کاری با قلبت بکنه که چشات بلرزن..

 

اس ام اس عاشقانه شماره 23

 

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟ گفت آغازش سراسر بندگیست، گفتمش پایان آن را هم بگو، گفت پایانش همه سرکندگیست، گفتمش درمان دردم را بگو؟ گفت درمانی ندارد بی دواست، گفتمش یک اندکی تسکین آن، گفت تسکینی ندارد ماندنیست..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 24

 
وقتی تو از عشق بی بهره هستی، از دیگری می خواهی که آن را به تو بدهد، در واقع تو گدایی می کنی. دیگری نیز متقابلا از تو عشق می طلبد. حال دو گدا دست هایشان را بر روی یکدیگر گشوده اند، تصور کن!
 



اس ام اس عاشقانه شماره 25
 
 

سنگ در برکه می اندازم و می پندارم، با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد، کی به انداختن سنگ پیاپی در آب، ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت؟!..


اس ام اس عاشقانه شماره 1+25
 
 

چی بگم اگه تو بودی گریه ها منو نمی برد، زندگی منو می فهمید، رویاهام به هم نمی خورد..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 2+25

 

یک همیشه یکه! شاید در تمام عمرش نتونه بیش از یک عدد باشه. اما بعضی وقتا همین یک میتونه خیلی باشه:
....
یک دنیا
یک سرنوشت
یک دوست
یک خاطره..



 

اس ام اس عاشقانه شماره 3+25

 

نفسم می گیرد، در هوایی که  نفس های تو  نیست..


اس ام اس عاشقانه شماره 4+25
 
 

تو اگر در تپش ابر خدا را دیدی، همتی کن و بگو ماهی ها، حوضشان بی آب است..


 

اس ام اس عاشقانه شماره 5+25

 

در نهان به آنانی دل می بندیم که دوستمان ندارند و در آشکار از آنانی که دوستمان دارند غافلیم، شاید این است دلیل تنهایی مان..  (زنده یاد دکتر علی شریعتی)


 

پایان اس ام اس های عاشقانه

 
بازم میخوام خواهش کنم که اگه فرصت کردین لطف کنین در بخش نظرات بگین که تو این 30 تا کدوماش قشنگتر بودن. ممنون..

حرف آخر: از نیمه ی شعبان چیزی نگفتم.چون روم نشد. همین.

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , پیامکهای عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()