بدون شک نوکیا در حال مذاکره با مایکروسافت است: یک قرارداد همکاری
نوشته شده توسط : متین و . . .

 
بدون شک نوکیا در حال مذاکره با مایکروسافت است: یک قرارداد همکاری نرم افزاری

 

 

 

microkia-logo_narenji_ir.jpg

دیروز در نارنجی خواندید که نوکیا تصمیم گرفته پلتفرم تلفن های هوشمندش را به آتش بکشد و به دنبال همکاری با شرکت های نرم افزاری برای سیستم عامل اسمارت فون هایش است. حالا فکر می کنید که این شیرجه شجاعانه نوکیا بهتر است به درون کدام یک از پلتفرم های موجود باشد؟ رفتن به سمت مایکروسافت و ویندوزفون7 یا اینکه همکاری با گوگل و استفاده از سیستم عامل آندروید؟ با تویتی که یکی از مسئولان اجرایی گوگل پس از انتشار این خبر کرده بود (از دو بوقلمون عقاب متولد نمی شود!)، به نظر می رسد که همکاری نوکیا با مایکروسافت تقریبا قطعی است.


برخی منابع ناشناس مرتبط با سایت بلومبرگ هم تایید کرده اند که نوکیا واقعا در مراحل پایانی مذاکره با مایکروسافت است و آنها به زودی خبر مشارکت نرم افزاری شان را اعلام خواهند کرد. البته شایعاتی هم در رابطه با همکاری نوکیا و گوگل شنیده می شود، اما به نظر نمی آید که به این زودی ها نوکیای آندرویدی را ببینیم. باز هم جای بسی خوشحالی است که همانطور بسیاری از شما منتظرش بودید، به زودی ویندوز فون سون را بر روی گوشی های نوکیا خواهیم دید.


نکته جالب بعدی این است که دیروز پس از انتشار صحبت های مدیرعامل نوکیا، ارزش سهام مایکروسافت در بازار بورس Nasdaq افزایش داشته و ارزش سهام گوگل با کاهش مواجه شده است.


شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ موبایل نوکیای ویندوزی یا نوکیای سیمبیان و MeeGo؟


 

 


 

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: